emeliejjjohannnsson

Alla inlägg under januari 2010

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 31 januari 2010 00:33

ny dag faktiskt, blev inga bilder igår, haha det är söndag !

Jag&Anna tittar på melodifestivalen 2007 final hahahah xd

vi ska snart gå och lägga oss


pussssssssen <3

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 30 januari 2010 15:30

nyss kommit hem från nyk, köpte ett par legging på gina 99kr, lite saker från hm :P

Ska väl snart börja packa lite te Gamleby.

Mamma & pappa och deras kompisar ska te nyk sen, så anna kmr hit och sover här :P

Kmr bilder sen på mig & anna såklart:P :)

blev inte kamera , vrf ska jag behöva egentligen, har en jättebra kamera som är pappas och den är BÄST !!

Mamma kmr snart anna oxå, sen åker vi nog te tempo eller ica och köper lite godis :P


Ska gå nu pussssssss :P

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 30 januari 2010 11:01

godmorgon! :) ♥

hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej!

fast blivit förskyld -.-

idag ska jag te nyk med mamma, frågade Elin L men hon kunde inte.

När jag kmr hem så ska jag väl packa lite te Gamleby :P

så nu måste jag skynda lite, ska göra mig i ordning.

ha en bra dag, så hörs vi i kväll om jag har tid!

 

pusssen

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 29 januari 2010 23:26

nu är det sista inlägget för idag,

ska nu gå och lägga mig. ska bara borsta tänderna och hoppa ner i sängen och sova :)

imorrn ska jag och mamma te nyk ochgå runt och kolla lite. Jag ska gå iallafall in på hm, gina, intersport.

Sen så ska jag över tala mamma att vi ska te Onoff och kolla på en digitalkamera. Min gamla suger ! Den jag fick av mamma och pappa har jag&mamma tappat någonstans på landet och hittar den ikke. Så jag tänker köpa en fast mamma och pappa tkr att jag inte ska köpa en..

hittade en som är faktiskt bra känner många som har den och det var bra pris på den oxå :P

Här kmr det en bild !

Vad tkr ni? Kommentera !

Nu ska jag gå och lägga mig !

Pussen

  

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 29 januari 2010 21:11

today har jag varit skolan som vanligt -.- hade prov i geografi, gick verkligen toppen NOT!

var med anna efter skolan, vi tittade på New Moon , :P Så bra !<3

Snart ska jag titta på något program och sen se Sommaren med göran,

den är skit kul ! Jag och Anna tittade på den en dag och när hon säger i filmen ''och nu ser vi för första gången, alexander al & anal!''

hahahahahahahahaha!

 

aja nu måste jag gå!

 

Pusssssen

        

*

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 28 januari 2010 11:42

ja nue har man nyss tittat klart på new moon, fast man har sett den några gånger :P<3

nu ska jag väl snart äta lite mat, börjar faktiskt bli hungrig!

Har tagit kort när jag har varit sjuk så här kmr det några :P

kanske inte dem bästa bilderna har en dålig lånetelefon som har ändå 3,2meg men den suger några bilder har jag tagit från min mobil och några med låne !

aja snart vill jag ha min egen mobil tillbax <3

dem två första bilderna är låne telefonen och dem andra min egen!

        

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 28 januari 2010 08:53

ja, vad ska jag börja säga när man är sjuk !?

det är ju typ inget att berätta om men men..

imorrn tror jah att det blir skola eller inte får se, för jah hade feber igår och har det nu ! Behöver verkligen komma te skolan först att jag måste redovisa svenska och har ett prov + att man har j***a matte kp och kunna 7:an och 8:ans gånger tabell, HALLÅ!? Enkelt tkr faktiskt jag, ..

ingen fotboll för mig idah då ;'( men ska kanske åka ner och kolla :P

På måndag ska men te Gamleby och kmr inte att kunna blogg någonting på hela veckan, sen så fick man inte ta med dator så där sprack det oxå ..

Mitt godislöfte har ikke gott bra, jag orkade inte ha det eller inte orkar jag ville faktiskt inte för många hållde på med massor av saker och håller på m.m

haha och jennifer B försökte få in choklad i min mun men det lyckades hon inte ! ahah :P

man missar fotbollen hela den här veckan och sen nästa  vecka får man inte heller ! JAG HATAR DET!


Pussssen


Av e m e l i e j o h a n s s o n - 27 januari 2010 17:02

T r o r   d u   p å   k ä r l e k   v i d   f ö r s t a   ö g o n k a st e t  ?

Ovido - Quiz & Flashcards