emeliejjjohannnsson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

27 februari

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 27 februari 2010 10:23

hhejsan på er, snart är sportlovet slut och det är skit tråkigt !

igår träffade jag Ella vid T-centralen :)

vi gick in på dinsko kollade, Ella hittade typ limegröna skor skit fula tyckte vi !

sen så gick vi te hm tror jah iallfall så skulle jag köpa en kofta fannas allt möjliga färger och alla var jätte fina förutom en, men alla va M, L, XL så jag blev skit arg, men då gick Ella en bit bort och hitta en svart och så tur fanns det ju i S :)

vi givk te sminket på hm och då hittade jag en masacara men köpte inte den och Ella hon bah: 109 kr fett billigt och den är skitbra, jag har köpten på andra ställen där den kostar 139 kr ..

sen så gick vi runt och kollade :)

sen så skulle Ella hem och jag hem, tog tunnelbanan och sen gick jag bara in på Åhlens lite snabbt men orkade inte köpa ngt .

idah så ska jag titta på nya fotbollsskor har faktiskt hittat några dom är skit snygga så jag tror jag köper dom ;)

Nu ska jag gå & göra mig i ordning så jag kan gå ner på stan och möta Linda ;)

 

XOXO/ Emelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

som sakt har bytt blogg: www.emeliejjjohansson.blogg.se kolla in där istället här ! puuuuuss ...

hhejsan på er, nu har Julia hjälpt mig med blogg.se så nu h jag en ny blogg där:D www.emeliejjjohansson.blogg.se så här kmr jag sluta blogg.   XOXO / Emelie ...

hhejsan på er, igår var det sjukt tråkig skoldag.. efter skolan var det fotboll :) när man kom te träningen var det bara 3st som kom för det var några stycken med skolan som skulle ha någon konsert. efter träningen kände jag mig konstig, me...

hhejsan på er alla bloggläsare, min stastik blir mindre och mindre, den var ju jätte bra förra månaden. Något jag behöver förbättre som vad? Kommentera i då fall ! Vet inte om jag ska ta bloggen eller nt? vad tkr ni ? jag hatar måndagar dom ä...

*

London här kommer jah ;)                                                         ...

Ovido - Quiz & Flashcards