emeliejjjohannnsson

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

25 februari

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 25 februari 2010 10:13

hhejsan på er !

idag fick jag upp kl.7.00 -.-

för jag skulle te sthlm :)

fixade mig packade klart sen vid tjugo i åtta åkte jag&mamma in te tåget , mamma släppte av mig där så gick jag in och köpte biljett.

tåget var 2minuter försent haha xD

sen kom det gick och satte mig och det tog typ 10min innan det började åka igen ..

hela tåget skumpade as mkt säkert från snön men men..

kom upp möte mormor sen tog vi tunnelbanan åkte hem till Odenplan.

snart ska vi ner te stan m.m

kanske träffar linda senare (:

imorrn så ska vi ner te stan sen vid typ 3 så ska jag träffa Ella :) så ska vi gå te Donken och äta och sen går runt och kolla, vi ska mötas i Gallerian,

kommer nog ett inlägg ikväll,


XOXO / Emelie

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

som sakt har bytt blogg: www.emeliejjjohansson.blogg.se kolla in där istället här ! puuuuuss ...

hhejsan på er, nu har Julia hjälpt mig med blogg.se så nu h jag en ny blogg där:D www.emeliejjjohansson.blogg.se så här kmr jag sluta blogg.   XOXO / Emelie ...

hhejsan på er, igår var det sjukt tråkig skoldag.. efter skolan var det fotboll :) när man kom te träningen var det bara 3st som kom för det var några stycken med skolan som skulle ha någon konsert. efter träningen kände jag mig konstig, me...

hhejsan på er alla bloggläsare, min stastik blir mindre och mindre, den var ju jätte bra förra månaden. Något jag behöver förbättre som vad? Kommentera i då fall ! Vet inte om jag ska ta bloggen eller nt? vad tkr ni ? jag hatar måndagar dom ä...

*

London här kommer jah ;)                                                         ...

Ovido - Quiz & Flashcards