emeliejjjohannnsson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Hemma från sthlm ♥

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 27 februari 2010 21:22

hhejsan på er !

ja nu har jag kommit hem från sthlm, var faktiskt jättekul :)

köpallt möjligt, fotbollskor, skor, kläder, smink :)

Så nu kmr det lite bilder, kanske inte dom bästa men men.. pallade inte göra det så ordentligt !

            

Bildern

1: Svarta skor Stadium 199kr

2: Fotbollsskor Intersport 350kr REA !

3: Kofta: H&M 149kr

4: Puder: Åhlens 100kr

5: Mascara: H&M 109kr

6: Örhängen: Ur&Penn 29kr

7: Ingen bild ! Leggings Gina 99kr

 
 
Fredrika

Fredrika

28 februari 2010 10:04

hejjsan, fiin blogg kolla in min ,
annasflikka.bloggplatsen.se

http://annasflikka.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

som sakt har bytt blogg: www.emeliejjjohansson.blogg.se kolla in där istället här ! puuuuuss ...

hhejsan på er, nu har Julia hjälpt mig med blogg.se så nu h jag en ny blogg där:D www.emeliejjjohansson.blogg.se så här kmr jag sluta blogg.   XOXO / Emelie ...

hhejsan på er, igår var det sjukt tråkig skoldag.. efter skolan var det fotboll :) när man kom te träningen var det bara 3st som kom för det var några stycken med skolan som skulle ha någon konsert. efter träningen kände jag mig konstig, me...

hhejsan på er alla bloggläsare, min stastik blir mindre och mindre, den var ju jätte bra förra månaden. Något jag behöver förbättre som vad? Kommentera i då fall ! Vet inte om jag ska ta bloggen eller nt? vad tkr ni ? jag hatar måndagar dom ä...

*

London här kommer jah ;)                                                         ...

Ovido - Quiz & Flashcards