emeliejjjohannnsson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

23 februari

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 23 februari 2010 22:05

hhejsan på er ;)

jag vaknade vid tio idah tror jah !? ;)

fixade mig satte på wallander sen satt mig vid datorn !

sen tog jag bara det lungt,

vid halv sju skulle jag äta och sen efter maten var det wallander så jag kollade på den den var faktiskt jättebra ;)

imorrn ska jag vara med Linnea och vi går säkert ner till klubbis på ramdalen och är där imorrn (:

sen på torsdag tar jag tåget upp te sthlm hoppas inte tåget är inställt för då blir jag riktigt förbannad för det första jag ska träffa moster, mormor för det andra jag ska vara med Ella och för det tredje jag måste köpa kläder jag orkar inte varje gång åka te nyk det tar as långt tid tills det kommer nytt !


XOXO/ Emelie

 
 
EvelinaErika

EvelinaErika

26 februari 2010 14:05

Fin blogg :dd

http://evelinaerika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

som sakt har bytt blogg: www.emeliejjjohansson.blogg.se kolla in där istället här ! puuuuuss ...

hhejsan på er, nu har Julia hjälpt mig med blogg.se så nu h jag en ny blogg där:D www.emeliejjjohansson.blogg.se så här kmr jag sluta blogg.   XOXO / Emelie ...

hhejsan på er, igår var det sjukt tråkig skoldag.. efter skolan var det fotboll :) när man kom te träningen var det bara 3st som kom för det var några stycken med skolan som skulle ha någon konsert. efter träningen kände jag mig konstig, me...

hhejsan på er alla bloggläsare, min stastik blir mindre och mindre, den var ju jätte bra förra månaden. Något jag behöver förbättre som vad? Kommentera i då fall ! Vet inte om jag ska ta bloggen eller nt? vad tkr ni ? jag hatar måndagar dom ä...

*

London här kommer jah ;)                                                         ...

Ovido - Quiz & Flashcards