emeliejjjohannnsson

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 3 mars 2010 20:00

hhejsan på er ! :)

dagen idah började att jag gick upp vid 7, fixade mig.

Åkte te skolan med pappa, gick in BG-rummet(klassrummet) då satt frida,johanna,isa där och pratade lite skit om Anna W haha skojja :)

men vi pratade om allt möjligt, sen kom anna äntligen :)

jobbade med allt möljligt, sen var det 10.10 Tyska KP hade genomgång om steg 5 :)

det är fett enkelt .

så jobbade typ allt med tyska in idah, sen vid 12.30 hade man föreläsning !

Ja juste ni glömde jag en sak, Jennifer & Rebecca kom in hos mig och anna när vi satt i ett bås, och då kom dom in och skrattade as mkt för att någon hade typ lagt ner några stycken kondomer i Rebeccas jacka xD Och såklart skulle dom hämtade den stank skiiit ! Så öppna inte såna !

Nu sitter jag och chattar med folket,:)

kommentera en bra låt :)

Te Emilia Salluven jag har fått den låten som du ville ha (Justin Bieber) skickar den imorrn :)

Någon som kan hjälpa mig att göra en ny header? <3

 

XOXO/ Emelie

visst han är söt? <3

      

Ovido - Quiz & Flashcards