emeliejjjohannnsson

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av e m e l i e j o h a n s s o n - 8 mars 2010 18:58

hhejsan på er alla bloggläsare,

min stastik blir mindre och mindre, den var ju jätte bra förra månaden.

Något jag behöver förbättre som vad? Kommentera i då fall !

Vet inte om jag ska ta bloggen eller nt? vad tkr ni ?

jag hatar måndagar dom är så tråkiga och så är det första dan i skolan på vecka !

i natt hade jag skiit jobbigt och somna typ vaknade vid 2 och sen somnade jag vid typ 5 ;o sen vaknade man igen vid 6 ;o sen kunde jag inte sova mer så jag väntade tills kl blev 7 sen klev jag upp ,

vet ni min bästa Li är i Ockle nu måste träffa henne ! Hoppas hon kommer på någon fotbollsträning och hälsar på ;)

iallafall i skolan var det bajs, tyska, eng, sv ! tyskan går skiit bra med min bok fakiskt jag trodde det skulle gå    men det går mkt bättre !

måste bara lämna in den, renskriva och sen nästa vecka redovisa den !

 

senare ikväll blir det väl Familjen Annorlunda :/

finns ju inget annat att se .

XOXO / Emelie

Ovido - Quiz & Flashcards